1 października 2012

Uhh

Dzisiejsza pogoda działa mi na nerwy , ponieważ przez taką pogodę i moją wuefistkę kilka osób z nie tylko mojej klasy jest chore . Bo wychodzimy na dwór , pani daje nam taki wycisk ze wszyscy padają jak kawki ( dosłownie ). Dzisiaj nauczyciel od plastyki zadał nam wypracowanie o obrazie  , każdy dostał inny . Ja jak na złość dostałam Johna Constable pt. " Plaża w Have i łodzie rybackie '' . Niby okey ale w internecie nie mogłam znaleźć zdjęcia  a była mi potrzebna do tego wypracowania , przeszukałam chyba całego neta i na samym końcu MAM ! Wydrukowałam , napisałam i w końcu mam ! Muszę jeszcze zrobić z Polskiego i przyrody . Jej jak mi się nie chce iść jutro do szkoły . Nie będę więcej pisać bo i tak trzy czwarte tego NIE PRZECZYTA ! Później może jeszcze coś napiszę .

4 komentarze:

  1. Jasne! Obserwuję ! :)

    Mam nadzieję ze tez dotrzyamsz słowa i się zrewanżujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie ;) dodałam już do obserwowanych, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń