3 listopada 2012

Postanowienie + moje ulobione blogi

                                    
                                                       Heii.
 

Postanowiłam sobie że będę pisała przynajmniej raz dziennie. I dobrze zapuściłam się w blogowaniu, i tęsknie za tym. Dlatego to jest moje postanowienie i będę się go trzymała. Przed chwilą skończyłam myć włosy i zaplotłam je w warkoczyki aby włosy były później kręcone. Dodatkowo napiszę o swoich ulubionych blogach wypisałam tylko pięć bo tak właściwie je czytam od bardzo dawna:


Kolejność nie ma znaczenia .

5 komentarzy:

  1. boże jakie masz zawaliste pismo <33 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem pisałam to 3 miesiące temu .! pismo mi ię mini zmieniło i właśnie nie jest takie zawaliste .!

      Usuń
  2. Zaglądam na niektóre z tych blogów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. ; D.

    Zapraszam :http://niematojaktakietam.blogspot.com/
    Obserwuje. ; D .

    Obserwujemy : 3

    OdpowiedzUsuń