9 grudnia 2012

Barrier and snow

Heeej, przepraszam że tak dawno nie napisałam żadnego posta ale miałam szlaban:(Na szczęscie teraz ja się już postaram aby go nie było . Od rana coś robię i dopiero teraz mam chwilkę aby coś napisać . W piątek mieliśmy w szkole mikołajki i ja dostałam świecznik i jakąś gre historyczna:) A od rodziców koszulkę w kratę z F&F . Wieczorem dodam posta z Tagiem i dodam zdjęcie świecznika gdy jest ciemno :) Zaraz zabieram się za komentowanie waszych blogów.



I mój magiczny świecznik mam go od piątku a już 
go uwielbiam

Od wczoraj moja kotka łazi za mną krok w krok ale co tam , mi to nie przeszkadza :)
To właśnie ta koszula , byłam już w niej w szkole i mój wychowawca się darł że będe chora. A poza tym w piątek mamy nockę w szkole .! Yeah ja będę spała z moją przyjacółką na jednym materacu i spróbujemy nie zasnąć aż do rana :)

Dodaję swoje zdjęcie
I co waszym zdaniem nadal jestem ładna ? NOT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz