26 października 2012

Tag

Ostatnio zostałam otagowana przez  Button.♥ :) Ona jako pierwsza mnie otagowała.
Tak szczerza to poraz pierwszy spotkałam się z takim tagiem . 






 Zasady:

1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.


2. Napisz kto cię o tagował i zamieść zasady zabawy.


3. Odpowiedz na wszystkie pytania.


4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.


1.Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
Tego bloga prowadzę od 30 października, posty publikuje wtedy kiedy mam czas i pomysł

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Nie wiem 3 razy  , w pierwszej kolejności zaglądam na facebooka

3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Myślę, że rodzina nie wie , chociaż mogę się mylić.. Ze znajomych wie tylko jedna osoba i dobrze
4.Posty jakiego typu najbardziej interesują cię u innych blogerek?
Lubię oglądać posty jak coś można zrobić,   recenzje czegoś...Lubię też poczytać o codziennym życiu :)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerką?
Jasne ! Nie jednej blogerce, kiedy wchodzę na jakiegoś bloga i widzę, że osoba prowadzi go załóżmy miesiąc a ma ponad 400 obserwatorów to aż mi się płakać chce :D Zazdroszczę ciuchów, talentu . :)
Mimo to i tak dziękuję osobą, które czytają moje posty ! :)

6.Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zareklamować go na swoim blogu?
Nie! Jeszcze nigdy nie pokazywałam żadnego kosmetyka na bloga.. W sumie i tak ich wiele nie używam, więc po co ? 

 7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Myślę, że nie.. Może czasami kiedy coś na prawdę wpadnie mi w oko . :) Jednak często jest to jakiś szampon  . ;)
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Na pewno zmieniło trochę... Myślę że troche styl.. Wiem, że teraz muszę częściej rysować, żeby mieć co pokazywać, dzięki temu idzie mi to coraz lepiej... Ciągnie to też za sobą branie aparatu w wiele miejsc itd :)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy . :D Staram się nie odgapiać od innych blogerek :) Nie zawsze moje wpisy są oryginalne, ale myślę że bardzo nie przynudzam :)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Usunąć może nie, ale pojawiały się takie momenty kiedy myślałam że to bez sensu i pewnie jeszcze się pojawią, mimo że blogowanie to teraz już cząstka mnie. :D Znam osoby, które przestają po dodaniu 20 wpisów, ale nie ja :)


Taguję :


Wszystkich, którzy czytają ten post ! ^.^ 
NO WIĘC WSTAWIAĆ ! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz