25 października 2012

Udało sie .!


Dzisiejszy post głównie o tym że udało mi się napisać wszystkie kartkówki i sprawdziany i powiem szczerze jestem zadowolona po za 4 z niemieckiego ...Ale zdarza się na szczęście można poprawić .Teraz wcinam sobie zupę z torebki bo nie miałam ochoty na barszcz .. A co najlepsze jutro nie mam żadnej kartkówki . Dzisiaj w szkole była wystawa zwierząt , ale że ja mam rybkę i dwa koty postanowiłam nic nie zabierać bo narażała bym zwierzęta na stres. Ogólnie było dobrze było 15 zwierząt . Tego posta pisze już 30 minut .!!! Musze się chyba do tego przyzwyczaić . Post krótki dlatego dodaję gifa na poprawienie humorku .♥

Jak wami mija czwartek .?
Do zobaczenia 

2 komentarze:

  1. gratuluję sukcesów szkolnych ;*

    PS. Z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych ;*

    Pozdrawiam cieplutko,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeee ;p a Halloween tuż, tuż będę musiał jakąś halloweenowa notkę napisać ;p

    ja już obserwuje czekam na rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń