20 października 2012

♣Rysunek ♣

Heeelo ♥
Dzisiejszy post jest o moim rysunku który wykonałam . Bardzo lubię mangę , chociaż może wam się to wydać dziecinne . Czasami lubię przysiąść i obejrzeć Naruto .Byłam dzisiaj u babci . Było cool , jedliśmy tam obiad , rąbałam z tatą drewno , pomagałam mamie . Jechaliśmy przez prom , jak aj to lubię ♥. Dzisiaj mam manię na jedzenie jabłek . Zjadłam cztery i mam ogromną ochotę na piąte.  Teraz wcinam zupkę chińską piszę posta i słucham muzyki , nie dodam piosenki bo blogger mi robi na złość . ale co tam dodam innym razem . wklejam rysunek i kończę jeść zupę bo jest już zimna .

Jak wam mija sobota ?

2 komentarze:

  1. Też przez jakiś czas rysowałam mangę i moim zdaniem to wcale nie jest dziecinne :)
    Jednak oglądam ją baaardzo rzadko.
    Trafiłam przypadkiem. Obserwuję, mogę prosić o to samo? Byłabym bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam i do następnego posta! :)
    http://tylkodoczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń