22 października 2012

Trochę o niczym ♥

Dzisiejszy post jest o wielu rzeczach , a jak również nie wiedziałam  jaki mam  dać tytuł . Od wczorajszego rana utrzymuje się mgła i to  jaka gęsta. Pani od Polskiego oddawała nam testy diagnozujące i miałam 18 punktów .! Grr...Nie lubię polskiego !A po za tym nasza klasa robi przedstawienie na 11 listopada więc w środę zostajemy do 15:30 FUCK  Mieliśmy dzisiaj też dwie kartkówki na polskim napisałam za trzy strony małymi literkami linijka pod linijką ale jednak nie napisałam wszystkiego co chciałam .Zbliża się Halloween czyli to co lubię, Może będę chodziła z dzieciakami . Nie wiem czy będzie mi się chciał ruszać  . Kupiłam sobie czółenka które pokażę dopiero w piątek bo jak na razie ma je moja siostra bo to ona mi je kupiła . Są chyba z H&M ale nie mam pewności .Miałam mieć kółko muzyczne ale zostało przeniesione na środę więc przez godzinę czekałam z  Julką i Kamila bo nie chciało nam się iść do domu. Oczywiście Kamila musiała na rękach chodzić i wkurzać pana Pawła a on tego nie lubi . W tym tygodniu szykują mi sie jeszcze 2 sprawdziany i kartkówka z matmy i anglika .

Do kiedyś tam ...!

3 komentarze:

  1. Też mam niezły nawał w szkole :C
    Ale w sumie, jak zawsze, niestety.
    Halloween jakoś nie lubię i raczej nie obchodzę.
    Powodzenia z nauką :D
    http://tylkodoczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow , może też spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie! :)
    Dasz radę ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń