4 listopada 2012

New in.♥

                                                                           Czee.!!!


Dzisiaj post nieco inny ponieważ zawsze piszę o swoim życiu i w ogóle a teraz zachciało mi się o modzie coś napisać .! Więc dodaję zdjęcia dzisiejszej zdobyczy . Jest to czapka z  giełdy obuwniczej .! 


  

Czapka kosztowałam mnie 20 złotych  plus kupiłam sobie kolczyki na śrubki za 5 zł w PEPCO ale zdjęcie pokażę jutro ponieważ dzisiaj dodałam czapkę i nie chce mi się znowu pstrykać zdjęcia wyciągnąć kabel poczekać aż się załaduje a potem go zwinąć  zmniejszyć zdjęcie w w ogóle dlatego będzie to mały dodatek , chyba że później dodam jeszcze jednego posta . Przeglądam sobie na necie czapki  tzw. smerfetki. Chyba zamówię sobie taką jak jest u góry , siwa , i bez wzorów abym miała ją do jakiegoś oufitu .! Dzisiaj nie idę do kościoła bo jestem chora a tam niektórzy ludzie chorzy nie wiadomo  jakie choróbsko w sobie mają . Po napisaniu posta zainstaluję sobie PhotoScape i zabiorę się za naukę chociaż mi się nie chce .!

2 komentarze: