6 listopada 2012

Choroba

                                                                                Cześć.♥
Przepraszam że wczoraj nie napisałam  posta ale przez cały cza odrabiałam lekcje i się uczyłam . Skończyłam dopiero parę minut przed 21.! a zaczęłam o 16. Jestem chora, uhhh dlaczego ja.!
                                                                                                                                                                No ale przez to mogę troche odpocząć od szkoły oczywiście do południa. (: Teraz siedzę sobie w szlafroczku i bez przerwy ziewam a co gorsza mam czkawkę . Zaraz zabieram się za przesadzanie roślinki .
.Wieczorem zacznę komentować wasze blogi ponieważ teraz nie chce mi się i chcę się położyć bo jestem zmęczona.

  To drugie zdjęcia z daleka wygląda jak ciasto, przynajmniej jak dodawałam zastanawiałam się czy  nie dodałam złego zdjęcia.xD
                                                                                                         

1 komentarz: