13 listopada 2012

Szkoła

Przepraszam że wczoraj nie napisałąm posta ale miałam dużo nauki . Postanowiłam pisać posty w weekendy , piątki i jakieś dni w tygodniu kiedy mam mniej nauki. Dzisiaj na W-F mieliśmy sprawdzian z siatkówki i ja dostałam 5+,5+,6 a i jeszcze wpadła mi dobra ocena z Języka Angielskiego czyli 5+. Nie gniewajcie się jeżeli dodam posta w tygodniu i będzie on krótki bo umówiłam się z rodzicami że mniej czasu na komputer a więcej na nauke itp.
Niby to nic ciekawego bo mam same dobre oceny ale chcę mieć świadectwo z paskiem
Przepraszam że taki krótki post ale pisząc go jem obiad i czytam wasze blogi a dodatkowo to jest jedna z nie wielu chcwil kiedy mam czas wolny
Do zobaczenia .!

3 komentarze:

  1. Remarkable! Its truly awesome piece of writing,
    I have got much clear idea regarding from this paragraph.


    Here is my weblog: www

    OdpowiedzUsuń