11 listopada 2012

Zimnooo

Cześć.♥ 
Dzisiaj drugi post ponieważ zdaje sobie sprawę że nudzą was posty o tagach itp., chociaż najczęściej piszę posty o  tym co dzisiaj robiłam.
Jakoś wolę takie posty:)Jutro szkoła a mi się tak nie chce do niej iść, jak większości z was.O osiemnastej przyjeżdża do mnie ciocia z wujkiem.Teraz jestem na Tinychat i czekam na Lucy. Dzisiaj z rodzicami jechałam na giełdę ale oczywiście dzisiaj 11 listopad i nie ma stoisk. Uwinełam się również z pójściem do kościoła .Za oknem deszcz i ciemno jak w dupie nie powiem u kogo.! Jak ja bym chciała aby było już lato lub  aby był kwiecień bo jedziemy na Zieloną Szkołę i u mnie w klasie jest taki jeden któremu się podobam a on trochę mi no i wiecie chcę mu to powiedzieć chociaż jeszcze nie wiem jak , chociaż mam dużo czasu a i tak większość z was pomyśli że jestem za mała na manie chłopaka. Oliwia jeśli to czytasz nie chodzi mi o D.
Siedzę sobie w kocu i pisze do was gadając z Oliwią na Tinychat. Dzisiaj nie dodam zdjęcia bo jestem w dresach i jakoś tak. Jak będę miała więcej czasu to dodam zdjęcie bo muszę brać się za szkołę. 
Paa.!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz