6 listopada 2012

Po czymś tam..;p

                                                                   Dzień Dobry

Piszę  post chociaż jakoś mi się nie chciało .Dalej jestem w piżamie , jak ja to lubię.!Dzisiaj czuję się gorzej niż wczoraj i tak szczerze wolę iść do szkoły.:)To dziwne.
Edytowałam już  post bo jak obiecałam miałam dodać zdjęcia. Jutro albo po jutrze postaram się zrobić oufit .Dzisiaj jestem zawalona lekcjami , ZNOWU!!!Pocieszam się tym że jutro lub po jutrze idę do szkoły ! Przedwczoraj po południu przyjechała do mnie babcia , ponieważ mój wujek który ma dużo pracy .o.O nie ma czasu się nią opiekować. Wczoraj mój tato był z babcią u ortopedy i okazało się że ma złamaną dłoń w dwóch miejscach czy jakoś tak. Kupiliśmy jej lekarstwa i ortopedyczny usztywniacz aby kość się zrosła.
U mnie za oknem jet lekki wiatr i dosyć zimno , jak ja nie lubię takiej pogody !Nie mogę się doczekać aż spadnie śnieg bo wtedy będzie wydawało się tak przytulnie i czysto , a po za tym jestem już trochę za duża na zabawy na śniegu , ale lubię patrzeć jak śnieg pada .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz