10 listopada 2012

Co mam na biurku/toaletce

Cześć
Dzisiaj miałam dodać swoje pierwsze wideo ale oczywiście zawsze jak mam pecha coś musi być nie tak. Postanowiłam poczekać trochę , uspokoić się i spróbować jeszcze raz!Teraz wcinam sobie nadziewane poduszki i planuję zaraz wyjść na dwór, nie wiem po co , może kogoś spotkam.
  Wczoraj miałam mały wypadek  czyli wybiłam sobie palca grr!!! U mnie za oknem czuć wiosnę , chociaż jest jesień  więc nie będę marnowała takiej ładnej pogody .! Idę się ubrać i zmykam , później jeśli mi się uda dodam filmik a jeśli nie jakiś zdjęcie

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster blog. Zapraszam :) http://paznokciekolorowepastelowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń