11 listopada 2012

Liebster Blog

Cześć , dzisiaj post troszkę inny ponieważ zawszę pisze taki jakby pamiętnik a dzisiaj nie.Zostałam nominowana  do Liebster blog awards. Nominowała mnie Budinum .
  pytania:
1. Umiesz na czymś grać?

2. Co lubisz robić w wolnym czasie?

3. Lubisz swoją szkołę?

4. Kochasz zwierzęta?

5. Jaka jest Twoja największa zaleta?

6. Jaka jest Twoja największa wada?

7. Ilu masz znajomych na fb? <jeśli masz fb>

8. Kim chcesz być w przyszłości?

9. Twój ulubiony sport?

10. Ile masz spr w tym tygodniu ;)?

11. Jaki masz znak zodiaku?
1. Trochę na gitarze .
2. Rysuję , robię notatki (konieczność)
3.Yyy ...Nie.?!
4.Bardzo.♥
5.Hmmm...jestem szczera.:)
6. Czasem ponoszą mnie emocje w dziwny sposób i w nie chcianych miejscach.
7.Na fb 193 chyba.:P
8.Architektem lub prawnikiem
9.Siatkówka , biegi przełajowe i ręczna:)
10.Dwa lub trzy.!):
11.Rak .!

Moje pytania   :
1.Ulubiony serial.?
2.Ile masz kartkówek w najbliższym czasie.?

3.Ile masz wzrostu.?
4. Jak długo prowadzisz bloga.?
5.Jak nazywał się twój pierwszy blog .?
6.Do której klasy chodzisz.?
7.Ulubiony aktor i aktorka.?
8.Ulubiona piosenka .?
9.Ulubiony owoc.?
10.Jaki zawód chcesz wykonywać w przyszłości .?
11.Jaki masz kolor włosów.?

Nominuję :
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz