8 listopada 2012

Tablica

Cześć.!
Dzisiaj chciałabym napisać o mojej tablicy korkowej. Wybrałam post o tej  tematyce ponieważ moja tablica jest miejscem informacji i mnie i moich zainteresowaniach.
Na tablicy mam swój plan lekcji, adresy blogów które czytam , parę napisów angielskich jak również polskich, dużego kwiatka, dwa słodkie motylki. Teraz przypominam sobie tematy na wczoraj, i zaraz ruszam na strony internetowe bo muszę znaleźć w końcu czapkę .!. Dzisiaj w szkole mieliśmy wspólne śniadanie. Szłam ze szkoły z koleżanką i targałyśmy torby , ja miałam 2 litry mleka , dwa litry soku , dwa ogromne jabłka, i 10 cytryn.!
Zdjęcie tablicy dodam jutro ponieważ dzisiaj jest już za ciemno.!
Do jutra.!!!

2 komentarze:

  1. 0.0 i torba ci sie nie zerwala ??? Musisz miec mocna torebke xD Zapraszam do mnie Vickiandmyword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń